Wednesday, August 31, 2011

TEARS RUNNING DOWN

Bismillahirrahmanirrahim

hening suasana malam sama hening dengan perasaan aku malam ni
bukan malam ni sahaja tapi malam sebelumnya juga
setelah sekian lama
aku xbukak folder gambar2 kenangan manis aku dgn dia dulu
harini aku dah bukak
sekian lama,berari2 aku tahan diri dari buat mcm tu
tp entah kenapa tgnku sendiri menggapai pendrive tu
pendrive yang masih kekal sama keadaannya seperti aku dapat dulu

dari satu gambar ke satu gambar aku tengok tenung dan hayati
xsemena2 air mata aku jatuh ke pipi
aku xpaksa diri untuk nangis
tapi aku sebak
aku sedih tgk betapa gembiranya aku dulu
dan aku xkn penah rasa gembira mcm tu lg.
itu lah saat2 pling bhgia spnjang hidup aku
masih segar lagi dlm ingatan aku masa aku tanya adikku 

'pernah tgk akak happy mcm dalam gambar ni x?'
'tak pernah'
'nak tgk akak bahagia mcm ni lagi x? suka tgk akk mcm ni?'
'nak. suka. xpernah tgk akk happy mcm ni.'

hmm kenangan je yang ada untuk dikenang
memang aku mengaku
aku x ego
aku express apa aku rasa
ya memang aku rindu
memang aku rindu
memang aku rindu

ya memang aku sayang
aku sayang 
aku sayang

ya memang aku cinta
aku cinta 
aku cinta

dan aku sentiasa menyayangi merindui dan menyintai
entah kenapa jangan bertanya
sebab aku xde jawapan untuk soalan tu
aku memang xperfect
sememangnya xperfect
tapi aku cuba untuk jadi perfect untuk dia
walaupun xcukup bagi dia
tp aku cuba
dan sekarang aku masih memegang nasihat2 dan teguran2 dia
kenapa?
sebab aku cinta
biarlah orang nak cakap aku ni bodoh ke buta ke ape ke
aku xksah
tiada sesiapa pun yg boleh n mungkin ubah apa aku rasa
apa pendirian aku
sebab aku bukan korang
n korang bukan aku
korang xlalui apa aku rasa
so korang xfaham
korang lalui apa yg korang penah lalui je
bukan apa yang aku lalui

penat aku cuba bahagia kan diri aku
memang aku bahagia tp sementara shj
entah bila aku akn bhgia mcm wktu tu dgn dia
aku pun xtahu
kalau lah dia tahu aku masih mcm ni
entah apa plak respon dia
i'm sorry dear
i still love you
dont ask me why i love you
what makes u so special
i will not answer it right away
because i dunno the right answer
all about u,everything about u is perfect to me
u cause me to fall in love with u while u know that i'm not that type of girl
seriously u changed me
thanks to u
but now,everything is ...
i don't have the answer
but i will never forget
i will never lose hope

pesan ustaz othman
ikhtiar yang pertama,kemudian berdoalah bersungguh2,dan redha dan sabar
insyaALLAH kita akan dapat apa yang kita mahukan
ALLAH yang Maha Kaya
tiada yang lebih kaya dariNYA
jangan berputus asa

insyaALLAH
sayang
selagi saya mampu
selagi saya mampu
doa saya sentiasa dipanjatkan
 YA TUHAN perkenankanlah doaku
Kau permudahkan lah jalan bagi ku.
Amiinn..
i love u S

1 comment:

  1. teruskn bedoa..gud luck.. gud luck utk study jgk..bljr leklok.. :)

    ReplyDelete