Thursday, August 25, 2011

PESANAN DARI AYAH DAN IBU

Assalamualaikum semua.
malam tadi aku telah meluangkan masa berdua dgn ibu dan ayah aku.
so terdapat beberapa pesanan dr mereka yang aku perlu highlight kn sebelum aku terlupa daratan di negeri orang.

PESANAN DARI IBU:
nanti masa belajar xpayah nak bercinta2 berbf2 ni
belum masa lagi
don't get into trouble

PESANAN DARI AYAH:
nanti kat SARAWAK jangan nak berani2 sewa kereta 
awak xtahu tempat org lagi,nnt kena ape2 susah
awak xbiasa tempat org,sana ramai org dayak (HAHA)
nanti cari kawan yang betul2. cari org MALAYSIA (abes tu sarawak tu malaysia jgk)
xyah cari org sarawak,nnt nk kawen da kawen susa. (HHAHHA)

haaa..ibu juga telah mencadangkan beberapa cadangan best yang aku rasa aku terima 100%

ibu kata waktu cuti sem xyah balik uma sgt. pegilah jalan2 ngn kawan2.
plan betul2 dgn kwn2 nk g trip mana2.
cuti sem ni ramai2 g sarawak ke,sem depan g tempat lain ke,visit kawan2.
ni x,cuti sume nk balik kmpung.
pastu boleh g SABAH ke BRUNEI ke.
time study ni lah awak merasa nak jalan..
da kerja dah bz nnt xde masa.

yes! aku da dpat GREEN LIGHT.
aku bakal menggunakan cdgn tu. insyaALLAH...

4 comments:

  1. pesanan yg teratas tu....cm ssh jer bg awk nk ikot..kan..??hehe

    ReplyDelete
  2. untunglahh boleh jalan jalan.jeles nie! t blnje tiket pi sana boleh tak gae? :P

    ReplyDelete
  3. Best la kau. Dpt jln2. Jeles! Grrrr..

    ReplyDelete
  4. sir: eh tu la pling sng nk ikt.. hatitetap cintaku di semenanjung cewah!
    bunbun: blnje? aku blnje kau bayar boleh??
    rafidah:silakan jeles :)

    ReplyDelete