Friday, August 19, 2011

Bila Jantung Aku DUPDAPDUPDAP Malam Ni.

Assalamualaikum,dan selamat malam.
seperti tajuk post kali ini,
haha,sengal gila aku ckp mcm ni. 

kisah bermula apabila aku meng-komen-kan diri kat sttus seorang sahabat tanpa melihat dan mbaca comment2 sblmnye.
seperti biasa aku menjadi diri sendiri..
dan tiba2 namaku ditag kn bersama2 dgn nama Mr-u-know-who
saat di notification,nama pnuh die xklua but i can still read the Mohd part
n idk why it really makes my heart beats a lil faster than the second before.
walaupun aku xtahu sape yg ditag kn bersama aku tuuu...

selepas aku menontonnya pun comment yg melibatkan namaku,
adrenaline surge through my veins.
my heart palpitates faster than it's usual phase.

sebenarnya nak dibuatkan cerita..
kami telah mengkomenkan diri di sttus itu dgn komen yg sama,sangat sama..
itulah die kn..
kebetulan boleh terjadi pada sesiapa bila2 mse n di mana jua..
tu je nak ckp..
ok bye.. nyte semua :D
alhamdulillah.....

2 comments: